dinsdag 23 maart 2010

Weer een hele mooie ervaring

E-mailbericht 23 maart: 10:00 uur
Hallo Allemaal,

Hierbij stuur ik een paar foto's waar ik zelf ook op sta.
Zelf heb ik nog niet gekeken op mijn blog maar Gerard te kennen zal hij er wel iets moois van gemaakt hebben.
Ik ben hier nu ruim een week en heb al veel gezien en meegemaakt.Zal straks veel te vertellen hebben.

Tot op heden is het hier erg warm geweest overdag 32 gr en s'nachts 16gr. Soms is het erg vermoeiend de warmte en de drukte.

Bij Monica in haar kleine huisje (zie foto) leven we met mij erbij met 8 mensen en er hangen altijd kinderen van buren rond haar huis die de hele dag springen en spelen (zie foto).
Ze woont ook aan een hele drukke straat.

Maar volgende week verhuis ik naar B&B Kashima en daar is het veel rustiger. Dan kom ik teminste een beetje uitgerust thuis.

Verder is het wel weer een hele mooie ervaring ook het leven bij Monica in huis.


Ik vind het weer heel bijzonder dat ik dit mag en kan meemaken.
En mijn God wat hebben we het toch rijk thuis.

Ik zou nog blz vol kunnen tikken. Maar willen jullie meer weten is het handig op de site van Maria ("Opstaan, is het begin van gaan" - zie hiernaast) te kijken want die heeft de afgelopen dagen haar blog bij gehouden omdat zij haar eigen laptop heeft meegenomen.

Heel veel liefs en dikke kus.
Mis jullie wel

Jopie (en Maria).
Klik op de foto's voor een vergroting. Echt doen! (Gérard)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten