maandag 22 maart 2010

Bijlage niet aangekomen...

Jopie, 21 maart, 17.56u (smsje naar Jopke)
Hoi heb papa mijn mail gekregen?  Ben benieuwd of het gelukt is Ben naar sossusyvlei geweest Geweldig Alles verder goed Het is hier wel primitief XXX

Zoals eerder gezegd: bijlage niet aangekomen.

Jopie, 22 maart, 07.21u ( smsje naar Jopke) 

Leuk ben benieuwd (Bas heeft thuis  bijna een klus geklaard.  Jopie is benieuwd naar het resultaat -  Gérard)   Ik had een mail naar papa gestuurd Bel hem vandaag Ga vandaag de koffer met kleren uitdelen aan de kinderen doei xxx

Jopie belt 22 maart 12:00u (naar mij, Gérard)
Zij is benieuwd hoe het met mij gaat. Ik vertel haar dat het goed gaat. Ik verwachtte telefoontje van de taxi. Vertelde haar dat ik na de begrafenis van Frans van Bezouw ging en daarna bij Ton (man van Maria) op de koffie (dat wist ze al!) Met haar ging het goed. Het is wel vermoeiend, maar ze klinkt enthousiast. Zij heeft genoten van het uitstapje. Echt last van warmte heeft ze niet.Als een "negertje" zal ze zeker niet terugkomen. Jopie vindt het jammer dat het verslag niet te openen was, Ze was er al bang voor geweest dat het niet zou lukken.

Ik moest iedereen de groeten doen. Bij deze dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten