zondag 21 maart 2010

Van Maria...

"Dag allemaal,
We zijn net terug van een reisje naar Sossusvlei. De prachtige Namibische woestijn met een ongelofelijke sterrenhemel. Jopie en ik hebben allebei ontzettend genoten. Het was voor Jopie weer eens heel wat anders dan haar logeerpartij bij Monica, wat natuurlijk een heel gezin is in een klein huisje en aan een drukke weg.
En Gerard, nog voor ik je mailtje kreeg heeft Jopie je (vanuit Kashima) een email gestuurd. Foto's van haar moet ik nog even op de usb zetten, maar dan stuur ik ze aan je door."

Klopt, ik heb een e-mail gehad van Jopie:
"Hallo Gerard,
Ik stuur je een klein berichtje via een bijlage.
Alles goed hier hoop met jou ook en dat je weer meer tijd op mag zijn. Ben erg benieuwd hoe het gaat met je. Ik heb straks weer een hoop te vertellen.
Liefs Jopie.
Ook de kinderen een dikke kus. "

Maar.. de bijlage kan ik niet openen....

Wordt vervolgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten