zondag 14 maart 2010

Kom we gaan.

Rond een uur of acht ben ik opgestaan. Vandaag gaat het beginnen de lange reis.
Ik ben eerst lekker in bad gegaan op mijn gemak ontbeten. Koffer met kleding voor de kinderen daar nog even nagelopen en mijn rugzak ingepakt met kleding voor mijzelf.
Afgelopen vrijdag 12 maart mijn laatste vaccinatie gehaald. Gisteren in Dongen langs geweest om Gérard en mijn moeder gedag te zeggen. Was niet makkelijk. En natuurlijk de nodige kleine boodschappen gedaan tussen door. Straks  rond 12.30 uur komen Jopke en Bas mij ophalen en brengen mij naar Schiphol. Gezellig hebben we lekker tijd om weer wat bij te praten. Jopke en Bas zijn volop in de voorbereiding voor hun trouwdag 3 september. En dan.........om 17.10 vertrek naar Frankfurt en om 20.25 van Frankfurt naar Windhoek in Namibië. Kom daar op maandag 15 maart om 7.25 uur aan. De reis duurt als alles volgens schema loopt 13 uur en 15 minuten. Maria en Monica komen mij daar op halen.
Spannend!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten