dinsdag 6 april 2010

Weer aan het werk...

Dinsdag 6 april
Hallo allemaal,
Hier ben ik weer met een verslag van de afgelopen dagen.

Doordat het met Pasen allemaal stil lag hier was het met mijn verslagen ook rustig. Gisteren maandag 5 april en vandaag dinsdag 6 april ben ik weer naar de soepkeuken geweest.

Maandag was ik wel wat laat maar dat was mijn schuld dit keer. Het was wel grappig. Ik had Clarence gebeld om mij op te halen en ik maar wachten en wachten. Dus weer sms of hij nog kwam krijg ik een sms terug "waar ik ben" dus ik weer een sms" in Kashima" krijg ik een sms "come out plz" ik denk wat bedoelt hij nu toch? Dus dan maar een belletje. Blijkt dat hij al 20 minuten staat te wachten en dat ik hem niet heb gehoord en ook de honden waren rustig. Ik zeg "de volgende keer sms je maar dat je voor de deur staat" . Dus dat was toch even lachen.

 's Middags hadden we verder geen afspraken en Monica had vreselijke hoofdpijn. Dinsdag, vandaag dus, weer naar de soepkeuken. Nu  weer te laat maar dit keer was het weer Clarece zijn schuld. Ach als ik mijn geld hier kon verdienen met wachten..... Er waren ook weer drie nl meisjes. Daar heb ik wat meer gegevens van gekregen. Deze mail ik door naar Dik. We zouden vanmiddag naar Sybel gaan maar die afspraak is weer niet doorgegaan. Ik heb tegen Monica gezegd dat ze moet zeggen tegen Sybel dat ik eind deze week weg ga en dat we voor die tijd toch een afspraak moeten maken. Ben benieuwd?
Donderdagmorgen hebben we een afspraak met de Mr Russel (officer institutional land Property management) En we willen als het lukt nog naar Hope Village om te praten met Anita. Want Monica heeft intussen contact gehad met BNC i.v.m met het laten testen van de kinderen of ze ziek zijn en dat was geen probleem maar de ouders moeten wel toestemming geven. Nu heeft Monica al met een paar ouders gesproken, maar die willen er niets van weten. Monica zegt dat ze dan verwachten dat ze meer hulp krijgen van ons In de vorm van voedselpakketen. Nu wil ik is met Anita praten hoe we dit verder aan moeten pakken. Het zou zonde zijn als we dit gewoon laten lopen. Dus tot zover de stand van zaken weer. Hoop aan het eind van de week wat resultaat te hebben met alles.

Wordt weer vervolgd.
Gr Jopie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten