donderdag 1 april 2010

Komend weekend alleen met....

Donderdag 1 april.
Vanochtend zoals gewoonlijk naar de soepkeuken geweest. Het was erg druk vamochtend maar ze hebben allemaal te eten gehad. Was weer om half twaalf terug.

Vanmiddag hadden we niets op het programma staan. Monica heeft het de komende dagen druk met de kerk. Vanmiddag ging ze eten inkopen voor de kerk. En morgenvroeg gaat ze naar de kerk. Dus de komende dagen is het rustig voor mij want dan wordt er geen eten gekookt voor de kinderen. Hier is ook iedereen vrij een paar dagen i.v.m. Pasen.

Ik heb wat video's geleend van Jeannete want mijn boek heb ik al uit.
Vanmiddag even naar het centrum geweest voor wat boodschappen en gewoon lekker in de tuin gelegen.

Zoals ik al eerder vermelde ben ik het komend weekend alleen met de twee honden in huis. Het privé-huis gaat wel dicht dus moet ik naar her internetcafé. Mocht het erg warm worden, dan mag ik de tuin sproeien. Heb ik toch wat te doen. Ben eigenlijk niet zo'n stilzitter.

Denk dat ik probeer om de stad een beetje te verkennen. Niet ver weg hoor.
Ja..en dat ik nu net door het bankje moest zakken ... Maria.?

Dat was het wel voor vandaag.
Gr Jopie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten