dinsdag 30 maart 2010

Veel gewacht...

Nou mensen,
jullie zullen weten dat Jopie voortaan elke dag op Internet kan!

Vandaag twee berichten: het verslag van maandag 29 maart en dinsdag 30 maart. Ik maak er ook maar twee berichten van.

Maandag 29 maart:
Vandaag veel verloren tijd. De ochtend begon goed. Clarence de taxidriver (zie foto, klik voor vergroting) was goed op tijd om me weg te brengen naar Goreangab waar de kinderen zijn. Sandra was er niet dus hebben Monica en ik het samen gedaan met hulp van wat oudere kinderen.
Zoals gebruikelijk eerst begonnen met zingen. Kwart voor elf waren we klaar en kwam Clarence weer op tijd ons rond elf uur ophalen. Nadat we Monica afgezet hadden reden we door om mij af te zetten bij Kashima. Ik heb met Monica afgesproken dat ik weer om 15.00 uur bij haar zal zijn om de fotocollage te maken en 2 verslagjes te maken van nog wat kinderen. Zij had hiervoor nog een andere afspraak vandaar pas om 15.00 uur. Clarence was weer goed optijd om mijj naar monica te brengen. Monica was er nog niet en die kwam pas tegen 16.00 uur thuis dus had ik daar heel de tijd zitten wachten. Toen ze thuis kwam moest ze eerst wat eten i.v.m. haar suiker. Dus thee met iets erbij. Daarna zijn we de fotocollage gaan maken die heel leuk is geworden. ( ik kon niet eerder beginnen omdat Monica de foto's had.) We hebben er vandaag een foto van gemaakt. Van de verslagjes is niets meer gekomen omdat Monica moe was en hoofdpijn had. Toen Clarence maar gebeld om mij op te halen. En dat duurde en duurde maar. Dus nog een keer gebeld en toen was hij er zo. Al met al was ik pas om 18.30 weer terug op mijn kamer. Dus zoals je leest veel tijd met wachten door gebracht.


Je geduld wordt hier weleens op de proef gesteld.
Groet Jopie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten